Monday 25 March 2013

Rasa Hati 3

Buka sem yang mengembirakan.. Si Dia balik pada tarikh 11 haribulan tetttt *rahasia xbleh tau banyak sangat bukan ada hasil pun maaa*

Dia bagi aku roti Butterscotch huhuhu..
Walaopun aku puas makan benda tu masa dok kat semenanjung tapi bila benda tu buah tangan darinya makin-makin expired date roti tu 14/2 tiba-tiba aku perasan yang dia bagi dengan aku sbb date tu hari kekasehhhh chehhh jauh menyimpang *takda motif lansung*
aku makan la sikit-sikit pelan-pelan..aku tak kasi org lain pun mkn..
aku perasan masa tu satu perasaan bulan memang aku rasa perasaan tu bulat kat hati aku...
perasaan sayang..
sayang sebab dia orang pertama yang aku suka
sayag sebab dia org yang takpernah nak layan aku
*biasa ada jak org nak layan aku* sedihhhh -_-
ssayang sebab dia ego
sayang sebab dia eksotik..jenis tyre yang coraknya aku ukir sendiri
sayang sebabnya pelik
sayangnya sebabnya aneh,lucu,hahaha agak poyoo emmm siktaukk ehh sayang nya sebag sayangnya...
Tp yang penting AKU SAYANGNYA KERANA ALLAH..

Aku buat la video cover aku try nyanyi happy bestday kat dia tp malangnya macam lah aku ni suara dah la xcantek xmerdu xenak didengar..sbb aku sygkan dia sgt aku xnak la sebab aku telinganya tuli dengar suara aku menyanyi jadi aku ambil pilihan lain..
aku belikannya seekor kura-kura yang menyusahkan..xla menyusahkan sangat masalah nya kura-kura tu baru beli tiba-tiba bleh pulak kencing kat jeans padini aku..dah la bau xbleh hilang sampai sekarang (disuatu masa yg aku tgh tulis blog ni..bukan masa korang baca ok?) la aku xpernah nak guna sbb geli bau masih lagi kuat w/pun aku dah rendam dengan Soflan penyah bau pakaian..

Untuknya aku plan buat satu kejutan kat Jambatan Cinta tp tak molek bila aku fikir untuk kali ke 150juta kali itu hahahhaahah
Tambahan pula hari tu aku ada masalah diri dan insani..
dia pon bleh plak g makan keluar dengan kawan diaa..
kakak2 aku jugaklaa.. * tak kisah malas nak ingat jeles tok*
skip terus part klimaks**
lalu aku sambut pada midnight nya..aku belikan Red Velvet utknyaaa sebab dia suka merah tauu
siap limited edition kek tu aku nak org itu buat adunan asing dgn kek2 yang lain aku nak rasanya sedap mmg rasa red velvet yang sebenar..harga xpayah cakap la..nasib baik mak aku seri kaya bapak aku jem nenas ada la sikit duit kais pagi makan pagi kais petang makan waktu berbuka..
Alhamdulillah puas hati..w/pun aku agak kekok sbb xpernah nak buat celebration utk seorg kawan lelaki..memang kekok giler tp aku taklaa kasi nampak kebengkokkan tu sangat

+ ada rasa bersalah jugak sbb siramkan dia dgn air huhuhuhu aku buat (+) sbb kira bnda tu addition la menu utk add on hahaha bijak x aku

sejak hari tu senyap cuma kitorg selalu jugakla msg-msg inbox-inbox..
aku elakkan perbualan melalui msg sbb aku x suka menzahirkan sesuatu yg aku rasa aku ikhlas dengan seseorg tu dalam alat teknologi kalau bleh aku suka terus-terang dan walaupon aku gagp..

satu saat bahagia bila aku dan nya berpuasa pada hari yang sama aku bangaunkan nya untuk bershur..
*sebab dia suruh aku bgnkan bukan aku yang terhegeh taw*

emmm bahagianyaaa

namun aku kena stop jugak perasaan tu sebelum memundaratkan..

on the way
langkah2 pengelak-an sdg dibuat
aku terfikir kenapa mengharapkan sesuatu yang mustahil untuk terjadi hanya 1% daripada 100% yang berjaya..
dapatkah aku jadi org dikalangan 1% ya????????
atau dikalangan org yang ke 99%??

siapa tahu.. Wallahhualamm..

*tiada sebab utk aku suka,cinta,sayang dia sebab perasaan aku kat dia undefined aku pun xtau apa ke jenis perasaan tu


No comments:

Post a Comment